Nieuwbouw: de school op De Braak

Onze school gaat verhuizen. Over een paar jaar maken we deel uit van Sport en beleefcampus De Braak.
Eerst komt daar het nieuwe Dr.-Knippenbergcollege. Dit wordt medio 2021 opgeleverd. Daarna gaan ze van start met de multifunctionele sportaccommodatie. Hiermee wordt het nieuwe stadion van Helmond Sport bedoeld, maar van het prachtige complex gaat niet alleen Helmond Sport gebruikmaken. Ook Praktijkschool Helmond krijgt hier zijn nieuwe school.

Hieronder een eerste indruk van de architect. Rechtsboven zie je in wit ook een impressie van het nieuwe Dr.-Knippenbergcollege. In dit artikel op onze website lees je meer over de plannen van de architect.

Meer weten?
Op deze pagina gaan we de komende jaren alles delen dat met de nieuwbouw te maken heeft. We hebben er veel zin in!
Als je alvast meer wilt weten over het project, kun je ook kijken op www.campusdebraak.nl.